Reviewcampagne

Reviewcampagne Friesland

De Friese toeristische marketingorganisaties startte gezamenlijk een reviewcampagne om meer online zichtbaarheid te creëren voor Friese ondernemers in de sector. Margreet was hier projectleider van. Het doel van de campagne is om ondernemers bewust te maken van het belang van reviews die de naamsbekendheid vergroten en het bedrijf positief zichtbaar maken in de massa van het online concurrerende aanbod. Niet alleen waardevol voor de eigen onderneming, maar voor de hele provincie. Hoe meer reviews, hoe meer kwalitatieve toeristen bewust voor een bezoek aan Friesland kiezen. Deelname voor toeristische ondernemers was in 2022 in Friesland is gratis. De reviewcampagne werd mogelijk gemaakt door; Provinsje Fryslân, Toerisme Alliantie Friesland, Merk Fryslân, VVV Waterland van Friesland, Land in Friesland, Het Andere Friesland, Geïnspireerd door een Oude Zee en Visit Leeuwarden. Voor meer informatie zie; https://www.friesland.nl/nl/merkfryslan/reviewcampagne
Reviewcampagne

Reviewcampagne Friesland

De Friese toeristische marketingorganisaties startte gezamenlijk een reviewcampagne om meer online zichtbaarheid te creëren voor Friese ondernemers in de sector. Margreet was hier projectleider van. Het doel van de campagne is om ondernemers bewust te maken van het belang van reviews die de naamsbekendheid vergroten en het bedrijf positief zichtbaar maken in de massa van het online concurrerende aanbod. Niet alleen waardevol voor de eigen onderneming, maar voor de hele provincie. Hoe meer reviews, hoe meer kwalitatieve toeristen bewust voor een bezoek aan Friesland kiezen. Deelname voor toeristische ondernemers was in 2022 in Friesland is gratis. De reviewcampagne werd mogelijk gemaakt door; Provinsje Fryslân, Toerisme Alliantie Friesland, Merk Fryslân, VVV Waterland van Friesland, Land in Friesland, Het Andere Friesland, Geïnspireerd door een Oude Zee en Visit Leeuwarden. Voor meer informatie zie; https://www.friesland.nl/nl/merkfryslan/reviewcampagne
Menu